Intervjuusari: Serenity Kidsi asutajad tervislike ja seiklushimuliste sööjate kasvatamisest
Tere tulemast meie intervjuude sarja Serenity Kidsi asutajatega, mis on pühendunud tervislike ja seiklushimuliste sööjate kasvatamisele. Selles sarjas käsitleme toitumise tähtsust varases lapsepõlves, väljakutseid, mis on seotud laste tervisliku toidu söömisega, ja lapse söömise nautimise vaatamise rõõmudega. Loodame, et see seeria on teile informatiivne ja inspireeriv.
Värskendatud 7. augustil 2022 36 minutiline lugemine
Ülevaade
Selles intervjuus räägime kõigestSerenity Kidsi kotid, pahvid ja piimasegu.
(Kasutage meie koodiMHCka esmakordsetele tellimustele 15% soodsamalt!)
Asutajad Joe ja Serenity Carr häirivad imikutoidutööstust ühe toote kaupa, võttes kasutusele paleo-inspireeritud madala suhkrusisaldusega alternatiivid.
Nende toitainerikkad imikutoidukotid on kulinaarsed maiuspalad, millel on maitseprofiilid, mis sisaldavad supertoite, nagu kondilool, kvaliteetsed rasvad ja rohust või loodusest püütud liha.
Kuulake, et saada teada, kuidas saate maitseakna eeliseid kasutades oma beebi suulae arengut toetada.
Samuti saate teada, kuidas kasvatada enesekindlat ja seiklushimulist sööjat alates hetkest, kui teie laps hakkab sööma.
*Vaadake meie intervjuusid Serenity Kidsi asutajatega väikelapse valem.
Esiletõstmised
- 00:49– Kuidas on nii imikud kui ka vanemad SK kulinaarsetele maitseprofiilidele ja kottidele reageerinud?
- 03:02– Mis on maitseaken ja miks see teie lapse jaoks oluline on?
- 05:47– Miks on liha imikutele oluline esmatoit?
- 10:44– Kuidas on meditsiiniringkond Serenity Kidsi tooted vastu võtnud? Kas on olnud tagasilööke või tagasisidet?
- 14:59– Kas Serenity Kids testib oma toodetes raskmetalle? Kuidas nad seda minimeerivad?
- 17:33– Mis on Clean Label projekt ja miks see on oluline?
- 22:11– Põllumajanduse taastuvpõllumajanduse lühike selgitus ja miks see on osa SK missioonist.
- 28:04– Millised on SK toodete kvaliteetsed rasvaallikad? Miks on need praeguses arengufaasis olulised?
- 32:44- Kõik SK väikelaste valemi kohta.
- 46:24– Praktilised näpunäited vanematele, kes soovivad oma lastesse tervislikku toitumist juurutada ja eeskujuks võtta.
- 50:27– Näpunäiteid vanematele, kes teevad koostööd ja juhivad koos ettevõtteid.
- 54:48– Kuidas Serenity tasakaalustab ja sulandub töö, emaduse, koduelu ja iseendaga.
- 58:02– Joe näpunäiteid selle kohta, kuidas autistlike laste vanemad saavad neid toetada ja nende supervõimeid kasvatada.
- Intervjuu materjalid leiate selle postituse allosas.
Intervjuu
Täielik ärakiri
Osmara – 00:02
Tänan teid minuga liitumise eest. Mul on nii hea meel, et olete siin. Pean ütlema, et mul oli väga hea meel teid intervjueerida, sest olete meie majas tavaline. Sa oled sõna otseses mõttes ainus valmistatud beebitoit, mida ma oma üheksakuusele tütrele annan ja ta armastab seda. Kui teie meeskond ühendust võttis, olin ma nii põnevil, sest viis päeva enne seda ütlesin oma mehele: 'Ma armastan seda ettevõtet.' Mulle meeldib see, millest nad räägivad. Mulle meeldiks rääkida asutajatega ja lasta publikul toodete kohta rohkem teada saada.
Joe – 00:40
Aitäh. Meile meeldib ka teie töö. Mul on tunne, et me voolisime su savist vms. Olete ideaalne toetaja ja klient.
Osmara – 00:49
Olen teie ideaalne klient! Ta alustas kuuekuuselt ja siis sain teie kohta Lily Nicholsi kaudu teada. Asi, mis mind tabas – ma olin nagu 'kondipuljong toidus?' Hämmastav.’ Loomsed tooted, sest ma otsisin võimalusi. See on üks asi, mis mulle väga muljet avaldas, oli see, kui kulinaarsed on teie kotikesed ja maitseprofiilid. See on meil hetkel lemmik, veise potipraad. Kui ta mõne maha laseb, siis ma võtan sellest veidi muljet ja olen nii muljet avaldanud, sest tavaliselt ei ole see reaktsioon imikutoidule.Räägi mulle, kuidas beebid on teie profiilid, teie maitsed vastu võtnud? Kas vanemad annavad teile tagasisidet? Kas nad proovivad seda?
Rahulikkus – 01:46
Jah. Päris varakult ei saanud Joe ja mina aru, miks keegi seda õigesti ei teinud. Imikutoidu ruumis. Tegime palju uurimistööd ja keegi ei teinud seda. Vaatasin üle kogu maailma. Ei leidnud ühtegi. Ma mõtlesin: 'Oh ei, võib-olla keegi ei tee seda, sest lapsed ei söö seda.' Nii et me lõpetasime. Mäletan, et olin oma autos teel oma teisele tööle. Ma ütlesin: 'Joe, me peame selle beebitoidu valmistama. Võtke see imikute suhu ja vaadake, kas nad isegi söövad seda.“ Tegime oma köögis hunniku partiid. Küsisime – kuidas te teete beebidega fookusgruppe? Kuna nad ei saa veel küsitlust täita.
Joe – 02:28
Me ei teadnud, plaanisime just rasestuda, kui avastasime imikutoidu puudumise. Pidime leidma kõik oma lastega sõbrad ja nende lastega sõbrad sõitsid nendega mööda linna. Lõppkokkuvõttes koostasite 30 erinevat retsepti erinevatest versioonidest, et veenduda, et see lastele meeldiks.
Rahulikkus – 03:02
Esitasin kaks küsitlusküsimust: 'Kuidas teie laps reageeris, kui talle süüa andsite?' ja vastused on lõbusad. Need olid: 'sülitasid selle välja ja avasid' või 'pöörasid pea ära ja sulgesid suu ega tundnud enam maitset.' Ja siis teine küsimus oli 'kuidas te reageerisite?' Umbes kolmveerandi kohta. ka meie küsitletud vanematest maitsesid seda. Kõik ei teinud seda.
Meie OG-sarja jaoks – kana, veiseliha, kalkun, piison ja lõhe. Need on suunatud veidi noorematele 10-kuulistele ja 12-kuustele beebidele. Need on mahedamad maitsed, sest maitsemeeled ärkavad juba varakult umbes kuue kuu möödudes. Võttes omamoodi õrn lihtsus maitsesse on üks võimalus minna.
Seal on ka maitseaken, eks? Soovite paljastada beebidele palju erinevaid maitseid. Teadus näitab ja uuringud näitavad, et kui tutvustate imikutele mitmesuguseid maitseid või mis tahes maitseid, mida tutvustate lapsele vanuses 5 kuud kuni 18 kuud, võib see panna neid nautima hilisemas elus. Kui annate neile selle aja jooksul ainult magusat, tahavad nad hiljem ainult magusat. Mõni vürtsikas värk, mõni mõru kraam, mõni hapukas kraam, selline kogu tee peal. Aklimatiseerite nende paleti tõeliselt täiskasvanutele mõeldud toitudega, mis on see, mida soovite täiskasvanutele mõeldud tervislikke toite.
Nii et me panime palju rohelisi. Panime palju erinevaid ürte ja vürtse. Nagu te ütlesite, oli see veisepraad meie jaoks katse oma diivanite vanusevahemikku pisut suurendada. Sellel on soolasem maitse. Sellel on aromaatsete ainetega keerulisem maitse. Lisame sellele Shitaki seened, et toitumist veelgi suurendada, eks? Seened on super toitvad. Kui me seda konkreetset tehases valmistame, on kõik töötajad nagu: 'Mees, see lõhnab kartulipudru ja kastme järgi.' Me lihtsalt armastame seda.'
Osmara – 04:53
Lõhnab nii hästi. See tõesti teeb.
Joe – 04:56
See on meile tõesti oluline. Kui alustasime, oli väljas peotäis muid lihatoite ja need olid kõik vastikud. Nad segasid need riisiga. Nad segasid selle ubadega. Nad segavad neid puuviljadega, tead? See on nagu puuvili ja terad lihaga, ilma rasva ja soolata, on nagu bruto retsept. See oli nagu inimesed, imikud ei söö liha imikutoitu. Me ei tee rohkem, sest neile ei meeldi meie tehtud tooted või meeldivad, jah, kuna olete võib-olla seda arutanud. Meie fookus on õigel köögiviljade ja liha kombinatsioonil, tõeliselt kvaliteetsel lihal ja seejärel rasval, mille rasv muudab maitse ja tekstuuri kogemuse tõeliselt paremaks. Nii et beebidele meeldib see. Nüüd on see üks suuremaid põhjusi, miks vanemad ostavad meie tooteid, sest nende laps seda soovib. Siis tahavad nad seda rohkem süüa. Neid on lihtne panna seda sööma ja kõike, mida nad söövad. See on nagu, kui see on tegelikult toitev, siis las nad seda söövad.
Osmara – 05:47
See on tegelikult toitev. See on täpselt õige. See on asi. Mulle tundub, et te häirite imikutoidutööstust, sest üks asi, mida ma oma terviseprobleemide põhjal teadsin, oli see, et ma tõesti tahtsin anda oma lapsele parima kvaliteediga liha – kõike, mida toidetakse nii rohuga kui ka loodusest. Te, kutid, lihtsalt tabate seda ja ma mõtlesin endamisi, et ma pean püreesid tegema, sest ma ei tea, kuidas muidu saan kondileeme ja kollageeni ja kõike seda head kraami. Ma võin teile öelda, tänu teile, poisid. Püreed pole teinud. Ma arvan, et tegin selle kunagi nagu kord ja kõik. Nüüd on lihtsalt nii, et kas sa tahad oma kotti? Okei. Siin on teie kott. Türgi bolognese.
Nii et okei. Räägime sellest, sest teie tooted pakuvad kvaliteetseid rasvu, mis on imikutele üliolulised isegi emakas, aga ka siis, kui alustate tahkete ja kvaliteetse lihaga. Paljud lapsevanemad kardavad minu üllatuseks alustada liha kui ühe esimese toiduga.Kas me saame rääkida sellest, miks on see imikutele esmatoiduna oluline ja kuidas see määras, kuidas kavatsete seda oma toodetes edastada, erinevalt sellest, mida turul nägite?
Rahulikkus – 07:06
Noh, meil ei läinud väga kaua aega, et aru saada, et seal on juba täiuslik imikutoit ja see oli ema piim. Nii et ma vedasin Joe siia Austinisse piimapanka. Ma tegin kogu selle piimauuringu. Rinnapiimas endas on tonn, vaid tonni rasva ja palju süsivesikuid ning korralik kogus valku. Teadsime, et tahame teha imikutoit, mis oleks nendele makrotoitainetele ligilähedane. Teadsime, et vajame valku. Teadsime, et tahame puhast lihaallikat. See oli lihtsalt omamoodi ette antud. Ma arvan, et me ei seadnud seda kunagi kahtluse alla…
Joe – 07:42
Noh, rinnapiim on loomne toode. Loomsed valgud, loomsed rasvad. Imikutel on kõik loomse toidu seedimiseks vajalikud ensüümid rohkem kui üheski teises toidus. Rohkem kui köögiviljad, kindlasti rohkem kui teraviljad. See on neile tõesti kõige lihtsam süüa.
Rahulikkus – 08:00
Ja nii on see kõige toitainerikkam. Kui mõelda unts unts, hammus hammustuse vastu… Iga vanem teab, et iga väike suutäis, mille saad sellesse pisikesse suhu pigistada ja selle kõhtu laskuda, on nii väärtuslik, nagu kinnisvara. Soovite sellesse hammustada võimalikult palju toitaineid. Tõesti hea päritoluga liha näksib suupisteid, et sisaldada nii palju rohkem vitamiine ja mineraalaineid ning tõeliselt tervist mõjutavaid ühendeid ja toitumist.
Joe – 08:29
Rinnapiim on 60% rasva. Asjaolu, et vahekäigus ei olnud rasva... Peaaegu null rasva. Mõned tooted olid valmistatud piimast, natuke avokaadot siin-seal, kuid kindlasti polnud neis head loomset rasva peale selle. See oli meie jaoks suur tükk. Alguses oli nii, et me peame siia tooma rasva – loomsed rasvad, oliiviõli, avokaadoõli, parimad, kõige paremini seeditavad rasvad.
Rahulikkus – 08:52
Tegelikult vahetasime puuviljased süsivesikud köögiviljade ja rasvade vastu. Sest puuviljakotid müüvad nii hästi, kuna need on suhkrupommid. Suured suhkrukotid, millega oma last toidad. Kui vaatate tagakülge ja seal on kirjas üheksa grammi suhkrut, ei pruugi see tunduda palju. Nagu üheksa väikest grammi, on see väike. Kuid kui mõelda 15-kilose lapse peale ja võrrelda seda 150-kilose täiskasvanuga, lisate sellele 90 grammile nulli. Kui ma sööksin hommikusöögiks 90 grammi suhkrut...
Joe – 09:30
Ja nad söövad neid kaks või kolm päevas, mis on Snickersi baar. See on umbes sama palju suhkrut kui Snickersi batoonis. Kui sa sööd kolm kotikest.
Rahulikkus – 09:37
Kui me ettevõtet alustasime, oli meil sõber, kes töötas lasteaias ja ta ütles, et igal hommikul tõid vanemad need suured kotid puuviljakotikestega ja andsid need lastehoidu. Ta ütles, et ükski töötajatest ei anna neid neile enne, kui 30 minutit enne pealevõtmist. Nad lasid siis kokkuvarisemistel juhtuda. Need inimesed teadsid, mis toimub. Nad teadsid, mida suhkrunaelu teie tuju ja vaimse seisundiga teevad.
Mõlemad mu vanemad töötasid vaimse tervise alal. Ma tean seost toitumise ja soolestiku tervise ning mikrobioomi vahel. Sinu vaimne seisund, vaimne haigus, vaimne tervis, eks. Juba ainuüksi meie laste vaimuhaiguste seisundit vaadates on see tohutu kriis. Mina isiklikult arvan, et dieedil on tohutu roll. On ka teisi – toksiinid, meedia ja kõik muud asjad, mis ei aita. Õige. Ma arvan, et see on toitumises juurdunud. Kui inimesed oleksid nõus seda tegema, siis ma ei ütleks, et vahetus on lihtne, aga selle ühe lülitusega oleks meil kriis palju väiksem või ei oleks kriisi käes.
Osmara – 10:44
Noh, ma ei saaks teiega rohkem nõustuda. Ja inimesena, kes on võidelnud ärevuse, unetuse ja paanikahoogudega... Olen võidelnud ka põletikuliste soolehaigustega ja põletikuliste asjadega oma soolestikus. Minu jaoks oli meie esimene laps väga oluline tema soolestiku tervise eest hoolitsemine ning selle vormimine ja vormimine. Kahjuks hävitab kõrge suhkur lapse soolestikku. Seal on teadus ja selle taga on uurimistöö. Siiski tundub, et teaduse ja uuringute ning selle vahel, mida me teame paleo elustiilist ja soolestiku tervisest ning sellest, mida meie lastearstid kontorites suruvad, on vastuolu.Minu küsimus teile on, kuidas on teie tooted ja meditsiiniringkond vastu võtnud ning kas on olnud tagasilööke või tagasisidet?
Rahulikkus – 11:47
Siiani on minu teada sada protsenti sellest olnud positiivne. Meil on sõber, kelle poeg sattus mõneks ajaks Delli lastearstikeskusesse intensiivravisse. Andsime talle hunniku oma imikutoitu, et ta saaks toitetorudesse panna, et ta terve püsiks. Ta ütles, ja see oli õige, kui me aastaid tagasi turule tulime. Ta ütles, et näitab neile arstidele – mul hakkab hanenahk. Ta ütles, et arstid ütlesid: 'Vau, see värk on hämmastav. Kust seda saada?’ Kuna tol ajal oli see ainult võrgus või mis iganes, siis polnud seda lihtne leida, nagu praegu. Meil on olnud lastearstid, mitmed lastearstid, kes on tegelikult pöördunud ja öelnud: „See on hämmastav. Soovitan teie asju oma patsientidele.“ Mõned lastearstid on ülekaalulisuse eksperdid, kelle juures hakkavad nad kahjuks vastu võtma umbes 18 kuu vanuseid patsiente ja nad läksid üle paleo-tüüpi dieedile. Ja vahetasime need meie toidule ja asjad lähevad paremaks. Meie jaoks isiklikult arvan, et turundus mängib nendes soovitustes, millest te rääkisite, tohutut rolli. Omamoodi vanamoodsad, aegunud soovitused.
Osmara – 12:56
Riisiterahelbed ja…
Rahulikkus – 12:57
Täpselt nii. Ma arvan, et vana viis asjade tegemiseks oli nende toodete juhtude ärajätmine arstikabinettides ja siis arstid soovitavad seda, sest see istub seal ja ma ei arva, et see on väga eetiline ja see on midagi, mida me, me ei tee. ära tee seda. Kuigi mulle meeldiks, sest siis saaks rohkem beebisid tervislikule toidule. eks? See on omamoodi saak-22.
Joe – 13:23
Meditsiiniringkondades ei vaielda selle üle, et liha ja köögiviljad on imikutele suurepärased esimesed toidud. USDA juhised vaadati hiljuti täielikult läbi, et öelda, et liha on põhimõtteliselt väga oluline. Suhkur on halb. Teate, see kõik on olemas. Mis pole järele jõudnud, on see, mida nad endiselt soovitavad imikutele, kes ei ole head. Kõik nõustuvad, et liha ja köögiviljad on head. Samuti arvavad nad, et riisitera on hea. Samuti arvavad nad, et puuviljapüreed on head. Nii et seal on vaidlus. Kas peaksime ütlema, et ära söö riisihelbeid, keskendu lihale. Millegipärast on lastearstide asutusel endiselt see kangendatud riisiteravilja soovitus, hoolimata kogu arseenist, hoolimata võltsraua tekitatud kõhukinnisusest.
Rahulikkus – 14:12
Aga see on ka, lootust on. Lootust on, sest seda jääb iga aastaga aina vähem. Rääkisime just selle riigi ühe suurema imikute jaemüüjaga ja nad ütlesid, et nad teavad, et üha rohkem lastearste soovitab riisiteravilju üha vähem. Ja see ajab mu emasüdame lihtsalt paiste. Edusamme tehakse ja alternatiivid on olemas. Seetõttu olemegi siin, et aidata harida ja tooteid pakkuda. Et tõesti anda vanematele valikuvõimalus. Õige. Kui nad tahavad puuvilju, on see olemas ja me ei pruugi alati arvata, et see on ülimalt kurja. Õige. Terved puuviljad…
Osmara – 14:52
Mõõdukalt.
Rahulikkus – 14:54
Täpselt nii. Nüüd on riiulil teine valik ja vanematel on nüüd valikud.
Osmara – 14:59
See on tõesti suurepärane, et te selle välja tõite, sest nii imikutoidu kui ka piimasegu hiljutisi leide silmas pidades on meil olnud suuri tagasikutsumisi. Meil on olnud kongressi aruandeid raskemetallide murettekitava määra kohta. See hirmutab tõesti paljusid meist vanemaid, kes tahavad oma lastel paremini teha. Ma olin nördinud, kui see juhtus, sest tundub, et ma pole nüüd ainult esmakordse lapsevanemaks saamise muredega üle koormatud, vaid nüüd pean muretsema raskmetallide pärast asjades, mis on mu beebi jaoks supermarketi vahekäikudes hõlpsasti saadaval. See on hull.Kuidas testib Serenity Kids teie toodetes raskmetallide sisaldust selle tööstuse praegust kliimat arvestades? Kuidas neid minimeerida ja kuidas sellega toime tulla?
Rahulikkus – 15:56
Jah, nii et me saime raskemetallidest teada – sellest on uudistes olnud ilmselt 10 aastat, kuid me ei teadnud sellest palju enne, kui tõenäoliselt oma toodete turule toomise aastal või sellele järgneval aastal. eks? Kui ma sain lapse – teie lapse vanus – ja ma mõtlesin, et oodake. Mida? Tundsin, nagu oleksin pimestatud, nagu kaubarong. Mulle tundus võimatu mõelda, et FDA ei hooli meie lastest piisavalt, et aidata neid turvaliselt hoida ja nende aju korralikult funktsioneerida. Nagu see oli lihtsalt jabur. Ma ei suutnud seda uskuda. Ja ma mõtlesin, tead mida? Me ei tee seda. Me ei osale selles asjas. Leiame viisi kvaliteetse programmi loomiseks.
Läksime välja ja palkasime suurepärase kvaliteediga direktori ning ta on meiega olnud kaks aastat. Tal on laps, minust noorem. Ka tema last kasvatati meie toiduga. Anname oma lastele seda toitu, mida me ise valmistame. Teame, et need peavad olema parimad võimalikud. Seega on meil range kvaliteediprogramm. Testime tooraineid enne tootmist ja testime valmistooteid. Ja meil on kolmanda osapoole kinnitaja. Teeme koostööd Clean Label Projectiga, mis teeb suurepärast tööd imikutoitude ja erinevate kategooriate võrdlemisel. Ja nad teevad lemmikloomatoitu. Nad toodavad ka kõiki erinevaid tooteid, et näha, kas need on madalaima tasemega või madalaima tasemega. Nad puhastavad raskemetalle, pestitsiide, plastifikaatoreid ja keskkonna saasteaineid. Üle 200 saasteainete taseme, mida nad testivad.
Osmara – 17:32
Kuidas seda nimetatakse puhta märgise projektiks?
Joe – 17:33
Clean Label projekt. Ja neil on erinevad sertifitseerimistasemed, mille võite võita. Oleme saavutanud nende Purity auhinna, mis on kõrgeim, oma klassi parim ja madalaim tase selles valdkonnas. Pidime kehtestama oma standardid, sest FDA-l ei ole raskemetallide standardeid. Pidime palkama palju teadlasi ja teadlasi, et aru saada, et te ei saa neid kõiki kunagi kõrvaldada. Need on looduslikult esinevad. Meie pinnas on saastunud. Meil on ainult teatud pakkumine, nii et me ei saa seda nulli viia. Mis on tase? Algselt lähtusime oma programmis Euroopa Liidu standarditest, mis piiravad meid maailmas. Kõik meie tooted jäävad teie arvamusele ja standarditele tunduvalt allapoole, kuid enamik neist standarditest on kõrged võrreldes meie toodetega, mis olid tunduvalt madalamad. Isegi nende standardite puhul on FDA praegu standardi loomisel.
Nad ütlesid, et selle standardiks rakendamiseks kulub seitse aastat. Meie, imikutoiduettevõtted, peame ühinema mitme osariigi peaprokuröri bürooga, mida juhib New Yorgi osariigi peaprokurör. See sunnib FDA-d looma ajutist standardit, mis hakkab mängu varem. See on rangem, sest nad tahavad võtta, nad tahavad teha kõigi tööstusharu metallide keskmise ja öelda: 'Hei, mis iganes keskmine on, see on uus standard.' Ja me arvame, et see on liiga kõrge. Selle põhjal ei saa te seda reguleerida. Peaksime reguleerima seda, mis on võimalik. Mitte see, mis praegu väljas on.
Osmara – 19:01
Seitse aastat. See on peaaegu 2030. See on 2022. Kuidas me selle asjadega ikka hakkama saame? Niisiis, see on see, mis mulle teie juures meeldib. Kuna ma tean mõnda suurimat imikutoidufirmat, katsetasid nad kas tooraine taset, kuid ei testinud valmistoodet. Te katsetate, mis läheb sisse ja mis läheb välja. seda kõike iseseisvalt testides. See on suurepärane. See on suurepärane. Sest sul on õigus. Bataadist ja seda tüüpi asjadest ei saa kuidagi mööda. Nad tõmbavad toitaineid mullast välja.
Rahulikkus – 19:39
Ma arvan ka, et kui meil on saastunud toiduvarud, eks? Mõelge nagu suured makromajandusprobleemid. Kui meil on saastunud toiduvaru, kes peaks head kraami hankima? Need on väikesed beebid, kes kahekordistavad oma esimesel eluaastal oma selgroo suurust ja kelle neuroloogiline areng alles toimub. Nad ei ole ajud, pole veel isegi täiskülgi. Õige. Need neurotoksiinid võivad seda tõesti takistada ja mõjutada nende õppimist ja tunnetust kogu ülejäänud elu. Nii et see on see, millest me räägime. Me teame, et saastumine on olemas ja me peame tegema otsuseid selle kohta, kes ja millised kodanikud saavad parimat kraami. Ja me vaidleme, need on väikesed.
Joe – 20:21
Praegu on meie toidud ohutumad, kui neid ise osta. Meie bataadipüree kasutamisel on raskemetalle vähem tõenäoline, sest me teeme nii korrapäraselt rangeid katseid kui siis, kui ostaksite riiulilt bataadi ja valmistaksite selle õigeks? Serenity ütleb, et võib-olla võib see alati nii olla. Sest kui pakkumine oleks esmatähtis imikutele. Kuid see on poliitiline otsus. See on makrotüüp, mida me teeme väikese ettevõttena. Suuremad ettevõtted saaksid seda kindlasti teha, kuid valitsus peab seal osalema ja ütlema: 'Hei, see on standard. Toidukartul sellel tasemel.” See peab kõigepealt minema imikutoidu juurde.
Osmara – 20:56
Absoluutselt. Mainisite, et hakkasite oma tooteid veebis müüma ja nüüd olete suuremates jaemüüjates. Ma mõtlen, et ma saan teid Thrive Marketis, aga kus te olete? Whole Foods, Walmart, kõikjal?
Joe – 21:11
Esitasime just tuhandes Walmartis üle kogu riigi. Oleme praegu kõigis Krogeri ja enamikes sihtmärkides. Igas loodusliku toidu poes võite mõelda Sproutsi, Natural Grocersi, Whole Foodsi ja paljude piirkondlike kettide ühistutele ning me müüme neid. Oleme kogu loodusliku toidu kanalis ja kõigis looduslike toiduainete kauplustes kõige kiiremini müüdav säiliv imikutoit. Inimesed on meid tõesti omaks võtnud ja liha pole traditsiooniliselt loodusinimeste seas kuigi suur müüja. Taimetoitlasi on rohkem. Seda ideed on rohkem, et liha ei ole planeedile kasulik või teie tervisele. Nii et me tõesti tõestasime seda... Paleo liikumine üldiselt on seda tõestanud'Asi pole lehmas, vaid kuidas' eks? See on viis, kuidas seda kasvatatakse. Seega on eetilisele või generatiivsele hankimisele pühendumine nii toitumise kui ka planeedi jaoks parem. Eetiliselt tundub tarbijale parem osta.
Osmara – 22:11
Okei. Nii et hüppame otse sellesse. Sul on, sul on ilus missioon. Osa sellest on teie keskkonnaalane missioon.Enamik meist pole tegelikult kursis, mis on taastav põllumajandus ja miks see on oluline. Kas saate lühidalt selgitada – mis see on? Miks me peaksime sellest rohkem teadma? Ja mis pani teid selles suunas minema?
Joe – 22:32
Jah. Olen üsna kirglik keskkonnaaktivist ja olen olnud suure osa oma elust. Kunagi magasin puude otsas. Esiteks istusin ülikoolis puude otsas, et hoida neid maha raiumast. Aheldan end buldooserite ja asjade külge. Olen olnud sellest väga kirglik. Ma olin sel ajal tegelikult vegan. Vegan taimetoitlane neli aastat, sest arvasin, et see on planeedile parem. See ei töötanud minu keha jaoks üldse. Avastasin, et see pole minu jaoks õige. Kuid olin alati väga huvitatud kohalikust põllumajandusest, kohalikust põllumajandusest ja sellest, kuidas saaksime süsiniku jalajälge minimeerida, hankides kohapealt, mis tähendab ka loomseid tooteid. Sest te ei saa talvel kohalikku toitu, kui see pole liha, tavaliselt Kesk-Läänes. Seega teadsime, et tahame kõige toitvamat liha. See oli meie esimene prioriteet – see oli toitumine.
Teadsime, et karjamaal kasvatatavad süsteemid – rohumaa, karjamaal kasvatatud linnuliha ja sealiha on toiteväärtuselt paremad. On palju uuringuid, mis seda võrdlevad ja oomega-3 suhe on parem... Karjamaal kasvatatud liha puhul on kõik parem. Samuti tahan toetada peretalusid, sest mu vanavanemad on peretalupidajad ja ma kasvasin üles vaadates nende võitlusi, aga ka sidet maaga. Nii et meil on ka selle peretalu missioon. Ja perefarmi karjamaal kasvatatud liha hankimisel avastasime selle taastava põllumajanduse liikumise. Meile õpetasid seda palju Epic Bari asutajad ja nad on meie nõustamisel. Nad on suurepärased, nad on pärit Austinist. Ja nad on olnud meie suured toetajad. Meie kaubamärk on väga sarnane.
Osmara – 24:02
Ma näen, et te olete väga ühtsed.
Joe – 24:05
Jagame nende kaubamärki… Nad andsid meile oma brändinguga tegeleva inimese.
Osmara – 24:10
Ma mõtlen, et teie kaubamärk on paigas. Nii hea teile, poisid.
Joe – 24:14
Niisiis, taastav põllumajandus on tõesti toidu ja keskkonnakaitse tulevik. Sellel on võimalus siduda kogu süsinikukoormus, mille oleme viimase saja aasta jooksul atmosfääri visanud. Meie põllumajandus on suure osa probleemist üles ehitanud. Loomakasvatus saab väga halva räpi. Taimekasvatus on sama halb süsinikdioksiidi heitkoguste, mullaharimise, raskete masinate, pestitsiidide ja muu sellise poolest. Seega on kogu põllumajandussüsteem katki ja hävitab planeeti.
Eriti Ameerikas, kus kõrgelt industrialiseeritud põllumajandus ja taastuvpõllumajandus võivad seda kõike parandada. Loomad on loodud elama loodusega kooskõlas. Nad suhtlevad loodusega. Need loovad harmoonia ja tasakaalu, eriti mäletsejalistel, kes elasid suurtes karjades. Piisonid taastasid Põhja-Ameerikat tuhandeid aastaid. Valged asunikud tapsid süstemaatiliselt piisoneid, et eemaldada Ameerika indiaanlased. Mis siis ka tasandike maha jättis ja laiendas tööstusliku põllumajanduse harimisele. Meil on suured probleemid, mis meil täna on.
Lahendus on tuua need karjaloomad tagasi – piisonid, veised, kitsed, nad kõik on mäletsejalised. Nad seedivad rohtu ja eraldavad sisuliselt süsinikku surnud rohu söömise, sõnnikuväetise lahkumise ja teisele alale liikumise kaudu. Taastootvad põllumehed on teinud seda, et nad on seda matkinud. Soolaste Instituut on suur juht.
Rahulikkus – 25:54
Allan Savoryl on suurepärane Ted Talk kõigile, kes on huvitatud. See on 12 minutit ja muutis kogu mu elu.
Joe – 26:00
Jah. Ta kirjeldab, miks see töötab, ja nad taaselustasid miljoneid aakri kõrbeid Aafrikas ja muutsid selle rohumaadeks, luues toiduga varustamise ja muutes külasid, luues majandusliku kindlustunde.
Rahulikkus – 26:21
Kiss The Ground on suurepärane film, mis on Netflixis. Seda jutustab Woody Harrelson. See on huvitavam, kui see kõlab. Mul kulus selle vaatamiseks veidi aega, kuid pärast vaatamist mõtlesin: 'Oh, see on nii lootusrikas, inspireeriv ja positiivne.' Liikumine, millega oleme liitunud, ja me ehitame üles nende lihatoodete tarneahelat. Teate, et paljud põllumehed, kellega me koostööd teeme, ei müünud enne meid ettevõtetele. Nad mõtlesid välja, kuidas nad ettevõtteid müüvad? See on täiesti erinev äri, mis müüb tarbijatele ja müüb ettevõtetele.
Joe – 26:53
See on iidne põlisrahvaste põllumajandustava, mis jäljendab loomade harmooniat maaga. See nõuab põllumajanduses mitut liiki lähenemisviisi. Paljud põllumehed on seda teinud lihtsalt intuitiivselt, et välja mõelda, kuidas oma maad taaselustada, kuid põhiprintsiip on see, et see taastub, see tegelikult liigutab maad ja muudab selle paremaks, kui nad selle mulla kaudu leidsid. Mikroobide kasv on üks võtmenäitajaid, kuigi mullas leiduvatel mikroobidel on meie soolestiku mikrobioomiga palju paralleele. Mulla ja soolestiku mikrobioomis on see uskumatu ja metafooriline sümbioos. See on nagu, oh, liha, mis taastab planeedi, taastab ka meie soolestikku. Ja see on pööre. See kahjustab ka meie soolestikku. Suurendades mulla mikroobide kasvu, vähendate vee äravoolu, mis seob vett paremini. Nii et meil pole põuaprobleeme. Ja siis on küsimus süsinikus. See tõmbab süsiniku atmosfäärist välja ja suunab selle tagasi nendesse mikroobidesse, et luua rohkem taimi. See sisuliselt puhastab õhku ja loob kõrbest rohelisi rohumaid.
Osmara – 28:04
Oh, ma armastan seda. Postitame selle Ted Talki ja Kiss The Groundi dokumentaalfilmi lingid, sest ka mina nägin seda hiljuti ja see läks mu meelest. See on osa põhjusest, miks me armastame teid oma leibkonnas. Maitsete hästi ja teete planeedile head. Ma arvan, et saan sel aastal lapsevanemaks või ei, vabandust, eelmisel aastal. Mitte sel aastal, eelmisel aastal. ma isegi ei tea kellaaega. Lapsevanemaks saamine on pannud mind teadlikumaks asjade keskkonnaaspektist. Mulle meeldib, et teil on see sotsiaalne komponent. Pöördume tagasi teie toodete juurde, sest ma tõesti tahtsin seda täiustada.
Seega oleme rääkinud kvaliteetsest lihast.Räägime kvaliteetsetest rasvadest, mida teie toodetes leiame. Mäletan, et lugesin rasedana Lilly Nicholi raamatut ja ka Rebecca Fetti raamatut Brain Health From Birth. Nad räägivad sellest, kui oluline on süüa palju kvaliteetseid rasvu isegi enne rasestumist, et keha raseduseks ette valmistada. Kui laps kasvab, et ajurakud käima saada ja närvisüsteem moodustuks ja kõik muu. Kui laps on väljas ja ta on end piimasegust või rinnapiimast võõrutanud ja ta hakkab sööma, on see veelgi olulisem.Millised on kvaliteetsed rasvaallikad, mida teie toodetes näeme? Ja miks on need praeguses arengufaasis olulised?
Rahulikkus – 29:37
Me teadsime algusest peale, et meie toodetes on palju rasva, eks? Kuna rinnapiimas on palju rasva. Tahtsime rasva ja valgu tagasi vahekäiku tuua. Teadsime, et üks parimaid rasvu, mida saame valida, on loomade endi rasvased lõiked. Ühes meie lipulaevadest, veiselihast, bataadist ja lehtkapsast, kasutame selle valmistamiseks 70% lahjat ja 30% rasvast veiseliha. See on liha enda poolt täielikult 'väsinud'. Oleme valinud kanakintsud oma kana maitse järgi, tagamaks, et lisame kanarasva, mis on tõeliselt tervislik, ülimalt toitaineterikas rasvaallikas, milles ei olnud nii palju rasva. Lisasime – ma arvan, et sellel on avokaadoõli. Avokaadod on super toitvad, eks? Kõik nõustuvad selles ühes asjas. Lisasime ka mõned muud maitsed, mis on lahjemad lihalõigud. Nagu meie metsik piison. See on lihtsalt lahjem lõige. See on kõhn loom. Kasutame veidi oliiviõli.
Osmara – 30:47
Ma nägin oliiviõli. Fantastiline.
Rahulikkus – 30:50
Üks minu lemmikmaitsetest on lõhe. Ostame Alaskast loodusest püütud lõhet ning DHA ja selles sisalduvad oomega-3-d pärinevad kalast endast. Õige. Ma arvan, et seda toetatakse ka natuke õliga.
Joe – 31:09
Et tõusta kuni viis grammi.
Rahulikkus – 31:09
Tahtsime tõesti tagada, et kõigis meie kotikestes oleks märkimisväärne kogus valku ja palju rasva. Kui otsite täisväärtuslikku ja tasakaalustatud einet, leiate selle ühest väikesest anumast. Super mugav. Nii et need on meie kotid.
Meie puffide rasvase poole jaoks. Teravaba puffiga tulime välja nüüdseks umbes veidi üle aasta tagasi. Teadsime, et tahame lisada rasva ja soovisime lisada kõikidesse toodetesse nii palju rasva ja valku kui võimalik. Rasva ja valku on üsna raske näksida, kuid see õnnestus. Meil on nendes pahvides veidi oliiviõli. Tahtsime rohkem, kuid räpased ja beebisnäkid ei sobi tegelikult kokku. Pidime sellest veidi taganema, kuid sellel on oliiviõli.
Joe – 32:03
Ja saime kondipuljongi. Dehüdreerisime kondipuljongi ja lisasime selle pahvi sisse. Mis tähendab, ma arvan, et oleme esimesed, kes kondipuljongit suupisteid valmistavad.
Osmara – 32:11
Ma ütlesin teile, et nii te, kutid, mind said. Sa sõid mind luupuljongis. Ma annan talle ühekaupa ja ta tuleb üles ja siis näete koeri, sest ükskord kukkus ta selle kogemata maha. Nad läksid selle peale ja arvavad, et oh, me oleme ka selles asjas. Ma armastan kõrvitsat ja kaneeli, kes seda maitset ei armasta.
Joe – 32:40
Kui me räägime rasvast, peame rääkima oma valemist.
Osmara – 32:44
Räägime teie valemist, see oli teine küsimus. Eriti tagasikutsumiste ja kõige muu valguses. Nii et mul oli probleeme palju rinnapiima tootmisega, kui mu laps sündis. Õnneks olin uurinud ja ma ei leidnud... Mul polnud aimugi, sest te tulite sellega lihtsalt välja. eks? Ma ei leidnud USA-st midagi, mis oleks nii tugeva profiiliga kui Euroopa kaubamärgid. Pärast pikka uurimistööd läksin Hippiga kaasa, kuid isegi Hipp ma tõesti soovin, et oleks asju, mida seal ei olnud.Räägime teie imiku piimasegust või väikelapse piimasegust. Ja räägime erinevusest imiku piimasegu ja väikelaste piimaseguna turustatava toidu vahel. Kui kiiresti saab laps teie kraami juua?
Rahulikkus – 33:42
Jah, see on hea küsimus. Seega oli mul ka imetamine hädas. Ma ei plaaninud kunagi valmistada segutoodet, aga siis ta võõrutas üheksa kuu vanuselt ja ma ütlesin: 'Oh ei, ma pean leidma piimasegusid, mida talle anda.' Valisin saksa piimasegu, valisin Holle, mis on raskem. leida neid päevi, kui FDA on Euroopa piimasegude importi tõsiselt piiramas. Umbes samal ajal teadsin, et tahan proovida paremat valemit. Meil õnnestus teie küsimust silmas pidades luua planeedi parim valem. Meie oma ütleb selle kohta – see on meie rohuga toidetav A2 täispiimasegu väikelastele. Loomulikult kehtivad imiku piimasegu suhtes väga ranged eeskirjad, mis peaksid olema. See on toode meie riigi kõige haavatavamale elanikkonnale.
Selle jaoks on kolm peamist reeglite kategooriat. Üks on 29 toitainet, mille vahemik – peab vastama sellele vahemikule. Ei saa olla kõrgem sellest vahemikust, mille FDA välja annab, ja meie oma vastab neile 29 toitainele. Teine suur nõue on, et see oleks valmistatud valemina, mida on korralikult kontrollitud, eks? See on rajatis, mille tõttu on sellel tõesti kõrged puhtusstandardid. See võib tegelikult teha midagi, mis on nende beebide jaoks ohutu. Meie oma toodetakse sellises tehases. Teine nõue, mis FDA-l praegu on, on imikute toitmise uuringute läbiviimine. Niisiis, see on selline, mida me ei kohta. Mul on sellega probleeme lihtsalt moraalsetel põhjustel. Seda, kuidas õpingud toimivad, olen seda uurinud, sest me võime seda ühel hetkel teha.
Esimene asi, mida teete, on testida oma piimasegu beebihiirtel. Kui need hiired kasvavad teie piimasegu süües teatud koguse, saate seda testida elusate imikute peal. Ja beebihiired vihkavad laktoosi, mis on loomulik süsivesikute allikas, mis on ema- ja lehmapiimas. Imikute piimasegu ettevõtted panevad selle asemel kasutusele maisisiirupit, maltodekstriini ja kõiki muid tärklisi. Hiired söövad neid ja kasvavad rohkem. Need on ka odavamad, stabiilsemad ja lihtsamad.
Osmara – 35:55
Mul polnud aimugi.
Rahulikkus – 35:56
See on suur probleem, mis mul sellega on. Samuti katsetada kõike inimlaste peal. ma ei tea.
Joe – 36:03
Nad maksavad emadele sõna otseses mõttes. Neile makstakse selle eest, et nad toitaksid oma last selle heakskiitmata piimaseguga ja jälgiksid seejärel nende kasvu. Ükski teine meile teadaolev riik seda ei nõua. Euroopa seda kindlasti ei nõua. See maksab miljoneid dollareid. Selle valmimine võtab palju aastaid, kolm aastat. See piirab tõesti väikeettevõtteid. See sõltub sellest, lisaks on kõik need koostisosade reeglid, seda kõike reguleerib 1980. aasta valemiseadus, mis põhineb seitsmekümnendate teadusel.
Rahulikkus – 36:35
Seega 50 aastat vana teadus.
Osmara – 36:38
ma olen seda kuulnud. Olin hämmeldunud. Vahepeal Euroopas see nii ei ole, eks?
Rahulikkus – 36:47
Nad vaatavad oma standardeid iga paari aasta tagant üle. Tegelikult laadisin just alla kõige uuema, mis on 106 lehekülge pikk. Ma ei jõua seda lugeda. Ja nad teevad kõiki neid huvitavaid uuringuid, näiteks kuidas on lood kitsepiimaga? Ja mis sellestprobiootikumid? Mis sellest, ma otsin sahhariide väikelaste piimasegu või lihtsalt imikute jaoks. Euroopas on neil väikelaste piimasegu tohutult levinud. USA-s on mõjuvatel põhjustel mõned seadusandjad ja valvekoerte rühmad mudilastele mõeldud piimasegu kakanud peamiselt seetõttu, et paljud neist sisaldavad maisisiirupit, mis on segatud sünteetiliste vitamiinidega. See oleks mõistlik, sest meie standardid on madalamad. Euroopas on nende standardid palju kõrgemad ja nad soovitavad oma ühe- ja kaheaastastele patsientidele sageli jätkupiimasegusid või väikelaste piimasegusid, teevad arstid.
Joe – 37:41
Lihtne selgitus on see, et meil on lubatud oma valemit soovitada ainult 12 kuud ja rohkem. Meil on lubatud seda nimetada ainult väikelapse valemiks. Väikelaste piimasegudel on palju eeliseid, see on parem kui tavaline piim, sest alustame A2 täispiimast. Regeneratiivselt kasvatatud täispiim, mida on üsna raske leida.
Osmara – 38:02
Tahtsin sinult selle kohta küsida. Mis vahe on A1 ja A2 vahel? Kuidas selgitada seda inimestele, kes ei tea?
Rahulikkus – 38:10
tavalised vene nimed meessoost
Jah, nii et seal on beeta-kaseiini valk. Neid on nimetatud A1 ja A2. Ja enamik imetajate piima selles riigis, ma mõtlen, kogu maailm on A2. Seega on inimese piim A2, kitsepiim A2, lehmapiim on A2 ja kaamelipiim A2. Kuid teatud lehmatõugudel, mis toodavad nüüd A1 piima, on esinenud geneetilisi mutatsioone. Ja A1-piim, selle seedimise viis ärritab inimese seedetrakti ja võib olla raskemini seeditav. Paljudel inimestel, kellel on probleeme piima või piimatoodete seedimisega, võib see olla A1. Kui proovite A2, ei pruugi teil nii suuri probleeme tekkida.
Joe – 38:57
Noh, kui nad taluvad kitse, võivad nad taluda A2 lüpsilehmi.
Rahulikkus – 39:01
Tõenäoliselt. Ma mõtlen, et on ikka päris asju nagu allergiad. Need on lihtsalt palju vähem levinud, kui me arvame. See võib olla paljude inimeste sallimatus.
Joe – 39:11
Põhimõtteliselt on inimese piim A2. Kui proovite piimaseguga rinnapiima jäljendada, on üks asi valgu õige saamine. Teine asi on rasvhapete profiili õigeks muutmine. Mis on uskumatult keeruline. Just see viis meid selle teema juurde, sest enamik teisi kaubamärke kasutavad tööstuslikke seemneõlisid. Rapsiõli, päevalilleõli ja nii edasi. Me vihkame neid, kes on põletikulised, need on sisuliselt tööstusjäätmed, millega me last toidame. Meil on kõige keerulisem rasvhapete profiil kõigist kunagi loodud valemitest, kus on kaheksa erinevat rasvaallikat.
Osmara – 39:52
Erinevad rasvaallikad, loeme need ette.
Rahulikkus – 39:55
See on minu lemmik asi selle toote juures. Esimene on A2 täispiim ise. Me ei eemalda piimarasva. Me ei tee seda. Enamik piimasegusid on valmistatud lõssist, need eemaldavad piimarasva.
Osmara – 40:07
Ma ei teadnud, et.
Rahulikkus – 40:08
Jah. Tahame piimarasva sisse jätta.
Joe – 40:10
Huvitav, kas see on seotud hiirte uuringutega.
Rahulikkus – 40:12
See on võimalik. Ma arvan, et see on sellepärast, et tööstuslikud seemneõlid on… Nende teatud rasvhapete õiget tasakaalu on tõesti raske saavutada. Tööstuslikud seemneõlid on sel viisil veidi lihtsamad.
Joe – 40:23
Jah. Paberil näeb hea välja.
Rahulikkus – 40:25
Sellel on A2 täispiim. Kasutame ekstra neitsioliiviõli. Kookosõli. Kasutame palmiõli, mis omamoodi ka halvasti mõjub. See on jätkusuutlikult hangitud. Põhjus, miks me seda väikeses koguses lisame, on see, et üks levinumaid rasvhappeid inimese piimas on palmitiinhape. Seda allikat oli tõesti raske leida, kui te ei vaata tööstuslikke seemneõlisid. Nende tööstuslikud seemneõlid sisaldavad palmitiinhapet ja palmiõli sisaldab ka palmitiinhapet. Mõned uuringud näitavad, et väga suure palmiõli sisaldusega piimasegud võivad lapse soolestikku ärritada. See on tõsi, kuid me kasutame seda rasvaprofiili ümardamiseks veidi. Kasutame ka kakaovõid, mis on küllastunud rasv, mida me ei kavatsenudki, kuid mille maitse on väga hea, mis on boonus, eks?
Osmara – 41:24
Mees, me peame seda proovima.
Rahulikkus – 41:27
Üks mu lemmikkomponente on vetikaõli. DHA sisalduse jaoks kasutame metsvetikaõli ja see on looduslikust päritolust. Seega ei ole see sertifitseeritud mahepõllumajanduslikult, kuna see on metsik toit, nii et looduslik toit ei saa olla mahe. Seetõttu ei ole meie toode tehniliselt orgaaniline, kuigi kõik on orgaaniline, kuid me ei saa seda mahepõllumajanduslikuks nimetada. Jah, nii et me oleme pidanud ohverdama orgaanilise standardi, kuid me teeme valiku toitumise kasuks. Kui on raske valik teha ja raske kõne, valime iga kord beebid. Teine rasv, mida me kasutame, on muna letsitiin, mis on veel üks tõeliselt hea koliini allikas.
Joe – 42:21
On palju uuringuid, mis näitavad, et munaletsitiin ei põhjusta munaallergiat. Peame sinna panema munakutsungi, kuid kui olete mures allergiate pärast, on muna letsitiin tegelikult ohutu või üsna ohutu koostisosa.
Rahulikkus – 42:33
Päevalille letsitiin on veel üks tõeliselt ülimalt toitaineterikas rasv, mis tagab õige rasvhapete tasakaalu. Tegelikult aitab see isegi lihtsalt tootmisprotsessis, mis on lihtsalt selle koostisosa kasutamise mugav kõrvalsaadus. See on ilmselt asi, mille üle ma kõige uhkem olen, selle valemi üle, ma mõtlen, et oleme uuendanud iga makrotoitainete allikat. Oleme täiendanud valku, rasvu ja süsivesikuid, kuna kasutame laktoosi. Meil võttis nii kaua aega, et välja mõelda, kuidas või milliseid suhteid kõige paremini lisada. See oli lihtsalt väga keeruline loodusteaduste ja matemaatika probleem, kuid ma olen meie tulemuste üle tõesti väga uhke.
Osmara – 43:16
See on tõesti imetlusväärne ja nii õigeaegne. Kust saavad vanemad teie väikelapse piimasegu leida? Kas see on sama? Nagu ma tean, et olen seda Thrive'is ja muus sarnases näinud, aga kas me leiame selle tõenäoliselt kuskilt, kust me kotikesed leidsime?
Joe – 43:33
Jah. Kindlasti veebis, nii et oma veebisaidil Amazonis lansseerisime just oma veebisaidi suurema purgi, mis on allahindlus suurtele kasutajatele. Whole Foods kannab seda samuti. Saate seda saada mis tahes täistoidust. Just käivitas selle Sproutsis. Nii et teate, me käivitame selle. See on aeglasem kasutuselevõtt, kuid see tuleb välja. Teate, igal pool on varud otsas. Püüame leida imiku piimasegusid kogu selles riigis. Nad seavad sellele piirangud. Sest neil, FDA-l, on need aegunud eeskirjad, mis takistavad innovatsiooni. Nad suruvad Euroopa vormeleid karmilt alla. Nad keelustasid selle eelmisel aastal. Siis nad ei suutnud listeeriat ja taime reguleerida, vaatamata eeskirjadele, nad ei jõustanud kaevu, nad teadsid sellest probleemist alates eelmise aasta septembrist. Siis sai see paar kuud tagasi avalikuks. Ja see viis sulgemiseni. Nüüd ei saa te valemeid, see on nagu meie vanemad. Samal ajal ei saa me oma piimasegu reklaamida imiku piimaseguna, kuigi see on parem.
Rahulikkus – 44:39
Meil on mõned kliendid, kes ütlevad meile, et viivad meie piimasegu oma lastearsti juurde ja nad ütlevad: 'Hei, ma arvan, et tahaksin selle oma kaheksakuusele lapsele kinkida.' Lastearst, mida te arvate?' Oleme kuulnud teateid mõne lastearsti kohta, kes ütlevad: 'Oh, see sobib teie lapsele.' Kui olete huvitatud koostisosade profiilist, kui arvate, et see võib teie lapse jaoks toimida. , eriti.
Osmara – 45:04
Küsige oma lastearstilt.
Rahulikkus – 45:05
Küsige oma lastearstilt ja uurige.
Osmara – 45:09
Jah, see on nii hea. Tähendab, me lihtsalt käsitlesime seda normeerimise ja puuduste kohta. Vaesed vanemad üritavad varustada. Ja ma mõtlen, see on tõesti hirmutav värk.
Rahulikkus – 45:19
Nii kurb.
Osmara – 45:20
Tõesti hirmutav värk. Nii et see on hämmastav. Kas teil on nüüd valem, kotid, pahvid, midagi muud töös?
Rahulikkus – 45:30
Meil on igasuguseid asju töös.
Joe – 45:32
Me jätkame oma toodete kasvatamist koos tütrega. Ta on praegu kolme ja poole aastane. Vaatleme väikelaste suupisteid, mis võivad jätkuvalt vananeda. Lõpuks tahame olla juhtiv lastetoiduettevõte. Pikemas perspektiivis jätkame vananemist beebidest kaugel ja hakkame lastetoiduettevõtteks. Praegu keskendume imikutele ja sellele vanemate väikelaste segmendile. Põhimõtteliselt vajab kõik, mis vahekäigus on, uuendamist.
Rahulikkus – 46:03
Kõik, mida ma pean kelleltki teiselt ostma, on valus.
Joe – 46:06
See kõik on muude asjade ohustatud versioonid. Nii et me kaalume neid kõiki. Tegelikult on küsimus vaid selles, kumb on järgmine. Mitte kumb, lõpuks teeme need kõik ära. Meil on palju arendamisel ja vajame alati maitsetestijaid. Ma võin teile saata mõned prototüübid, kui soovite neid anda ...
Osmara – 46:24
Too see üle. Me töötame siin beebi number kaks küpsetamise kallal. Sina lihtsalt jätka seda. See on suurepärane. Olete teinud nii head tööd ettevõtte, kaubamärgi, missiooni ja haridusega ning see oli üks minu muudest küsimustest, eks? Nagu paljusid meist ei kasvatatud tervislike toitumisharjumustega, oleme kaheksakümnendate ja üheksakümnendate lapsed.Mulle tundub, et paljud meist tahavad tõesti oma lastele paremat teha, kuid võib-olla pole me ise optimaalseid toitumisharjumusi omaks võtnud. Mida sa siis ütleksid? Milliseid näpunäiteid saate anda vanematele, kes pole isiklikult päris kohal, kuid soovivad seda oma lastele sisendada ja eeskujuks võtta, kui nad hakkavad sööma tahkeid toite, maitseakna tähtsust ja kõike seda?
Rahulikkus – 47:19
Noh, me sööme oma jäätist pärast seda, kui ta magama läheb. Ma arvan, et üks suuremaid probleeme vanematel oma lapsi toita aidata... Seega on friikartulid alla kaheaastaste laste jaoks köögivilja number üks. See on kriminaalne. Ja miks see on nii? Miks nii? Tead, need maitsevad muidugi hästi. Friikartulid on vinged, kuid see on ka see, et vanemad ise söövad neid ja te ei saa keelata oma lastele toite, mis teie ees on. eks? Võiks ju proovida, aga vaata... Ja siis on ka vanemaid, kes tegelevad omaenda eneseväärikuse tundega, kehaprobleemidega, oma terviseprobleemidega.
Minu jaoks on olnud, ma ei tea, tervisele ülimugav, et ma tahan oma lapsele neid häid käitumisviise eeskujuks võtta. Et ma näitan talle köögivilju, mis on minu taldrikul, et me küpsetame köögivilju oma köögis. Ma ütlen teile, et ma ilmselt söön nüüd tervislikumalt, et olen ema. ma ei tea. Ma olin alati päris terve.
Joe – 48:34
Rasedusega võrreldes olite terve…
Osmara – 48:41
See on suurim erand. Minu esimene trimester. Ma ei tea, kuidas teiega on, aga esimesel trimestril tahtsin ma lihtsalt süsivesikuid. Mind ei huvitanud, mis kujul. Ainuke asi, mida suutsin kõhutada.
Rahulikkus – 48:48
Ma ei unusta seda kunagi. Ühel päeval tuli Joe koju ja mul oli pitsa laual, terve pitsa ees. Ma sööksin ühe pitsa aastas. Ma läheks nagu kord aastas. Mul oli see terve, sest ma polnud lihtsalt terve päeva söönud. See oli õhtul, mil ma nälgisin, aga ma olin, mul oli lihtsalt nii halb olla ja ma ei suutnud kõhtu muud kui lohutustoitu.
Joe – 49:11
Seega on praktilised näpunäited – proovige ainult osta, hoidke meie sahvris ja köögis tervislikke toite, et kui sööme restoranis või peol imelikku või restoranis friikartuleid, kanasõrmi, mida iganes, pole see nii suur asi. , kuid nagu iga päev, on meil ainult tervislikud toidud. Köögis saab kõike teha. Saate seda süüa, sest see kõik on tervislik. Nagu ta ütles, kui hakkame rämpstoitu sööma või toitu nautima, tehke seda temast eemal. Ära lase tal näha, et sa seda teed. Tänapäeval, kui ta on kolmeaastane, on see kogu aeg suhkruvaidlus. Ta tahab alati suhkrut. See on nagu, nii et meil on see valk enne suhkrut, mida me selgitasime, et see pole meie kehtestatud reegel. See on reegel. Meie kehal on see olemas.
Teate, et nagu meie keha ütles, kui te seda ei tee, kui sööte suhkrut ilma valguta, võite haigestuda. Teil võib olla kalduvus olla, see ei ole teile hea. Nii et me räägime talle nendest tagajärgedest. Ta on väga selge, et sööb hot doge enne, kui me sünnipäevale läheme.
Rahulikkus – 50:10
Meil on olnud palju sünnipäevapidusid.
Joe – 50:13
Tal on võimalus süüa ja tähistada ning olla osa grupist. Me ei seisa hiljem selle kohutava suhkrukrahhiga silmitsi.
Osmara – 50:27
Ja sa õpetad teda mõistma valikute tagajärgi, mis on suurepärane. Ma arvan, et võtan ka selle omaks. Nii et te olete mees ja naine. Olete koos lapsevanemaks. Olete äripartnerid. Kellegagi, kes – mu mees on ka minu äripartner. Me töötame, eriti pärast pandeemiat, töötame praegu peamiselt kodus.Milliseid näpunäiteid teil on teistele vanematele, kes on kaevikus ja kes kannavad kõiki neid erinevaid mütse, kuid kõik koos, kuidas te seda teete?
Joe – 51:10
Oleme rääkinud tugirühma loomisest vanematele, kes töötavad koos, kuid on mõned asjad, mida oleme seda tehes juba mitu aastat õppinud. Suur väljakutse on, millal rääkida tööst ja millal mitte. Tööl on lihtne kogu aeg lihtsalt rääkida. Üks meie reeglitest ei räägi voodis töötamisest. Me rikume sel ajal reeglit, kuid vähemalt üks meist võib öelda: 'Hei, me oleme voodis, ei räägi tööst.' Oleme suutnud säilitada, proovime iganädalast kohtamisõhtut. Muidugi ei juhtu seda iganädalaselt. Kui proovime iganädalaselt, juhtub seda vähemalt kaks või kolm korda nädalas. Mõnikord räägime, et saame igal reede õhtul lapsehoidja, nagu fikseeritud lapsehoidja. Nagu me peame välja minema, peab meil põhimõtteliselt olema lapsehoidja. Me ei ole selle punktini jõudnud, kuid see on üks viise, kuidas korraldada kohtingusõhtu. Rääkida tööst autos teel sinna, kuhu läheme, lihtsalt arutada viimaseid asju.
Meil on alati olnud treenerid või nõustajad. Nagu te lihtsalt ei saa seda üksi teha. Salvestasime just nende seansside jaoks s**t nimekirja, mida me seda nimetame. Meil on lihtsalt mõned vestlused ees. Nad ei tee midagi, aga me oleme professionaalsemad.
Rahulikkus – 52:31
Vastutav.
Joe – 52:32
Hakkasime käima ühistööruumides või avasime kontori, sest oleme kontoris professionaalsemad kui diivanil istudes, vallandatuna või tülitsedes. Nii et selliseid pisiasju on.
Rahulikkus – 52:47
Õpime – kes teeb otsuse. Kas see on otsus, mille peame mõlemad koos tegema? Peame jõudma kokkuleppele või on see otsus, mille kavatsen langetada, või otsus, mille ta teeb, näiteks selle enne tähtaega välja mõtlemine? Oh, see on operatsiooni asi. Ma teen selle. Selgitame välja, kus me tegelikult ei vaja. Sina oled ema, meie oleme vanemad. Meil pole aega tarbetuteks aruteludeks, mis pole olulised. Kui ma usaldan teda selle kindla asja kohta otsuse langetama, siis ütlen lihtsalt: 'Ma usaldan sind.' Lihtsalt mine mõtle välja. Mind ei huvita.’ Tead, see on lihtsalt, jätkame liikumist. See on üks viis, kuidas me seda teeme. Jätkake raskemad arutelud nende jaoks, kus tegelikult peate mõlemad otsuseid langetama ja tõeliselt kõrgetasemelise strateegia, kus peate mõlemad olema ühel meelel ja olema täielikult kooskõlas sellega, kuidas see igapäevaselt toimib.
Joe – 53:37
Peate lihtsalt pühenduma sellele, et ärisuhe ei kahjustaks isiklikku suhet. Isiklik suhe on aluseks ja kõik edu, mida me ühises äris saavutame, tuleneb meie tugevast sidemest. Kui see hakkab talle haiget tegema, nagu see oleks välja lülitatud, pole see seda väärt. See tuleb sellest vundamendist ja on kivi.
Rahulikkus – 54:06
See on midagi, millest me Dellaga kohtamas käies rääkisime, sest ma ei unusta kunagi, millal ta oli, võib-olla kahe ja poole aastane. Lambipirn läks põlema. Ei, tegelikult ma arvan, et ta oli kolmeaastane, lambipirn lülitas ta aju sisse, kui ta hakkas aru saama, et kui me kohtingule läheme, otsustame teda mitte kaasa võtta.
Ja ta on nagu, sa ei võta mind. Ma mõtlen, et ei, see oli minu jaoks tõesti raske. Saime aru, et peame talle selgitama, kui oluline on, et me koos kohtingul käime. Mina käin temaga kohtamas ja tema temaga, eks.
Joe – 54:30
Üks-ühele vanaisa ja vanaema kontseptsioon. Nagu ta saaks ideest aru. Nii et proovime pidada iganädalast kohtumist – mul on temaga iganädalane kohting. Serenityl on temaga iganädalane kohting.
Rahulikkus – 54:50
Läheme mänguväljakule.
Osmara – 54:48
Jah. Igaüks saab oma kvaliteetaja. Oh, ma armastan seda. Tundub, et te tõesti mängite, nagu te tõesti teate ja olete teadlikud üksteise tugevatest ja nõrkadest külgedest ning austate seda. Ma arvan, et see on ilmne sellest, milliseid tulemusi olete loonud ja kuidas te end välja paistate, isegi selles väikeses vestluses, mida me siin peame. Nii et see on suurepärane.
See on suurepärane asjade kokkuvõtmiseks. Tahaksin esitada ühe küsimuse Serenityle ja ühe küsimuse sulle, Joe.Serenityle, teie kui kaasettevõtja, ema, naine, naine, mina, eks? Nagu seal oleks see osa sellest, mis see ka poleks, nagu vaimsus või lihtsalt seos iseendaga. Kuidas läheb, ma tahan öelda, et tasakaalus, aga võib-olla pole see tasakaalus. Nagu kuidas sa sellega kõigega hakkama saad? Kuidas, mida olete selle teekonna jooksul õppinud?
Rahulikkus – 55:52
Minu nõuanne on ja ma arvan, et lapsevanemaks olemise ja inimliku, eksistentsiaalse vaatenurga eesmärk on üks. Saate uuesti üle vaadata oma lapsepõlvehaavad ja lõpuks otsustada, et tunnete neid teistmoodi, sest olete nüüd täiskasvanu. Teiseks, ma arvan, et, nagu te ütlesite, on tasakaal püüda saavutada tasakaalu kõiges, mida teete. Kui hakkan liiga palju töötama, tean, et pean sel teel maha võtma ja veetma rohkem aega kodus või peamiselt iseendaga. Enesehooldus emade eest on minu arvates meie suurim väljakutse ilmselt enamiku emade jaoks. Ma tean tegelikult, ma lihtsalt broneerin selle oma kalendrisse. Mu kalender kestab terve päeva, viige Della kooli, minge sellele koosolekule, minge soengusse, tehke kõike seda. Kui broneerin selle kord kuus, siis vaatan kalendrit, broneerin trennid. Broneerin oma kohtingud Joega. Broneerisin kohtingud oma tütrega. Broneerin oma hambaarstiajad ja massaaži ning saan massaaži iga kuu. Jah, ja nõelravi. Õige. Nii see on ja see on vastutus. Ma pean nendele kohtumistele minema, sest siis on see ette nähtud. Ma ei taha, nagu lihtsalt selle peale tagasi. Minu jaoks on see, kuidas ma armastan ennast piisavalt, et mulle pühenduda ja tean, et olen täiesti teadlik. Mu aju teab, eks? Et kui ma olen rahulikus, tasakaalus ja terves olekus, siis olen minust vinge ema ja suurepärane tööandja. See on tõesti minu missioon. Imikute tervislikumaks muutmine algab minust. Kui ma selle unustan, on mul olnud tõuse ja mõõnasid, eks?
Oleme siin ja sellest on möödas kuus aastat ja meil on olnud hullud saginad ja meil on olnud beebiaega. eks? Kuid ma tean, et kõige loovam, probleeme lahendavaim ja parim juht, kes ma olla saan, tuleb alati, kui panen mind esikohale.
Osmara – 58:02
Ma armastan seda. Täname, et jagasite seda. Ja olla selles tahtlik. Põhjus, miks ma saidi lõin, oli see, et ma ei näinud palju emade enesehooldustoetust. Ja see, mida sa ütlesid, on nii tõsi, eks? On põhjus, miks nad käsivad meil kõigepealt panna oma hapnikumaski ja seejärel kellegi teise oma. Nii et absoluutselt.
Joe, nii et sa ei jaganud seda selles intervjuus, kuid sind uurides avastasin, et olin väga üllatunud, kui sain teada, et avastasid ülikoolis, et oled autist. eks?Ma tean tegelikult päris paljusid vanemaid, kellel on lapsed, kellel on diagnoositud spekter ja nad tahavad tõesti oma lastele head teha ja tahavad neid tõeliselt toetada. Mida soovitaksite kelleltki, kes on seda teed käinud, vanematele, kes otsivad paremaid viise oma laste toetamiseks?
Joe – 59:10
Aitäh. See on suurepärane küsimus. Ma arvan, et esimene asi on suhtumine autismi, et see ei ole haigus, mida tuleb ravida ega ravida. Seal on autismi kuum ülemedikaliseerimine. Kui see tõesti on orientatsioon, on see viis maailmaga suhtlemiseks, millel on hämmastavad kingitused, palju tõeliselt ilusaid kingitusi, mis sellega kaasnevad. Ka väga tugevad väljakutsed, tead? See ei ole võtnud kohustust mitte minimeerida seda, kui raske võib vanematele või lastele või isegi meile täiskasvanutele olla palju väljakutseid. Põhjus, miks ma seda puude või haigusena ei pea, on see, et igal väljakutsel on tagakülg supervõime. Tõesti tasakaalustab seda. Nende laste kasvatamine on seotud, kuidas me neid kingitusi rõhutame? Kuidas meile tegelikult meeldib nende huve toita ja seejärel väljakutseid leevendada? Kuid mitte nii, et nad tunneksid, et nad on katki. Oh sa vaeseke. Oh, sa oled haige.
Või vajate seda ravi ja need on mõned asjad, mis on teie jaoks raskemad, kuna olete autist. Julgustan vanemaid ka autismist palju rääkima, et poleks häbi. Selles pole varjatud asja. Õpetage neid sellest rääkima ja öelge inimestele, et nad on autistid. Mul on seda vaja, sest see on minu jaoks raskem. Olen selles väga hea, sest olen autist. Nagu tõesti kingituste rõhutamine, väljakutsete leevendamine, haletsus- või ohvrimeeleolu vältimine, nagu autism või mingi needus. Täpselt nagu see, kui adopteerite teisest rassist lapse, on see nende jaoks veider kogemus. Või alternatiivse seksuaalsusega või erinevast soost lapsed. Nendes pole midagi parandada. See on lihtsalt raske maailm inimestele, kes on erinevad. Tundes selle vastu kaastunnet, aidates neid selleks maailmaks ette valmistada.
Tehes ühtlasi selgeks, et armastate neid täpselt sellisena, nagu nad on, ja nad on, toetate neid ja lasete neil seda kasutada. Autistlikele lastele, sest me tahame pikka aega sama asja teha. Näiteks oleme väga huvitatud sellest, mis meile meeldib. Mõned vanemad on mures, et seda on liiga palju. Mulle meeldib, ei, seda pole liiga palju. Nagu, las nad tüdivad sellest. Nad leiavad viisi, kuidas sellest karjääri teha. Nad leiavad viisi, kuidas selles loov olla. Kas anna neile rohkem ja rohkem. See on see, mida meie majandus vajab spetsialiste. Inimesed, kes on ühes asjas tõeliselt head. Lapsed pole selleks loodud. Neile lihtsalt öeldakse, et nad peaksid olema kõiges head, mida nad kunagi ei saa. Ma ei saanud kunagi matemaatikaga hakkama, minu jaoks kohutav. Mõned autistlikud lapsed on geeniused matemaatikas. Õige. See lihtsalt oleneb. Olin esineja. Tahtsin terve päeva laval olla. Mu ema andis endast parima, et lubada mul seda teha. Nüüd juhin Serenity Kidsi müüki ja turundust. Õige. Leidsin viisi.
Osmara – 01:01:57
Ma armastan seda. Oh, te olete nii hea paar. Sinuga on olnud rõõm rääkida. Ootame põnevusega, mida te meile veel valmistate, ja tõesti õnnitleme kõige selle puhul, mida olete nende lühikeste aastate jooksul saavutanud. Ei jõua ära oodata, et näha, mida te veel teete.
Joe – 01:02:16
Jah. Aitäh. Hinda kõike, mida teete emade heaks.
Osmara – 01:02:20
Aitäh, poisid. Hästi. Sellega on meie seanss lõppenud ja loodame teiega peagi rääkida. Hüvasti.
Intervjuu allikad
Clean Label projekt:
https://cleanlabelproject.org/
TED-i kõne:
Suudle maad:
https://kissthegroundmovie.com/
Lily Nicholi tõeline toit raseduseks:
https://realfoodforpregnancy.com/
Rebecca Fetti aju tervis sünnist:
https://brainhealthfrombirth.com/
Jagage Oma Sõpradega: